“Τάξεις πολλαπλών ταχυτήτων, όπως αυτές που έχουμε στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα”

Όλα τα παιδιά είναι διαφορετικά. Ένας κηπουρός μπορεί να φροντίζει όλα τα λουλούδια με τον ίδιο τρόπο; Υπάρχουν συνθήκες κάτω από τις οποίες μπορούν να ευδοκιμήσουν όλα τα φυτά; Μπορεί να ευδοκιμήσει ένα τροπικό φυτό σε μεσογειακό κλίμα;

Είναι απαραίτητη η προσαρμοσμένη εκπαίδευση στην ιδιαιτερότητα του κάθε παιδιού. Υπάρχει τρόπος να παρέχουμε εξατομικευμένη ποιότητα εκπαίδευσης μαζί με τα πλεονεκτήματα της συλλογικής διαπαιδαγώγησης στα πλαίσια ανομοιογενών τάξεων πολλαπλών ταχυτήτων, σαν αυτές που εκ των πραγμάτων συναντάμε στην ελληνική πραγματικότητα. Με αυτό τον τρόπο όλα τα παιδιά θα μπορέσουν να αναπτύξουν πλήρως το δυναμικό τους.

Φιλοσοφία σεμιναρίων

Όλα τα παιδιά είναι διαφορετικά. Ένας κηπουρός μπορεί να φροντίζει όλα τα λουλούδια με τον ίδιο τρόπο; Υπάρχουν συνθήκες κάτω από τις οποίες μπορούν να ευδοκιμήσουν όλα τα φυτά; Μπορεί να ευδοκιμήσει ένα τροπικό φυτό σε μεσογειακό κλίμα άμα δεν το βάλεις σε θερμοκήπιο;

Είναι απαραίτητη η προσαρμοσμένη εκπαίδευση στην ιδιαιτερότητα του κάθε παιδιού. Υπάρχει τρόπος να παρέχουμε εξατομικευμένη ποιότητα εκπαίδευσης μαζί με τα πλεονεκτήματα της συλλογικής διαπαιδαγώγησης στα πλαίσια ανομοιογενών τάξεων πολλαπλών ταχυτήτων, σαν αυτές που εκ των πραγμάτων συναντάμε στην ελληνική πραγματικότητα. Με αυτό τον τρόπο όλα τα παιδιά θα μπορέσουν να αναπτύξουν πλήρως το δυναμικό τους.

Στόχοι επιμόρφωσης

Σκοπός του προγράμματος είναι η προσέγγιση της χαρισματικότητας. Αρχικά, εξετάζεται η χαρισματικότητα εννοιολογικά και αναλύονται τα μοντέλα που διέπουν την εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών. Παρουσιάζονται τα σημαντικότερα γνωστικά χαρακτηριστικά των χαρισματικών παιδιών σύμφωνα με ερευνητικά δεδομένα και εξετάζεται η εκπαιδευτική διαχείρισή τους. Επίσης, περιγράφεται η έννοια της δημιουργικότητας και η σχέση της με την ευφυΐα. Με το πέρας των σεμιναρίων οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν εκτεθεί στις παρακάτω έννοιες και πρακτικές:

  • Εννοιολογικός καθορισμός της Χαρισματικότητας
  • Χαρακτηριστικά χαρισματικών παιδιών
  • Επισήμανση Χαρισματικών παιδιών
  • Εκπαίδευση χαρισματικών παιδιών
  • Προσαρμοσμένη εκπαίδευση (Differentiation)
  • Problem based learning
  • Project based learning
  • Διαθεματική εκπαίδευση
  • Οικογένεια και χαρισματικά/ταλαντούχα παιδιά
  • Συμβουλευτική και χαρισματικότητα 


Βαθμίδες Επιμόρφωσης 

Εισαγωγή στις έννοιες της πολυεπίπεδης εκπαίδευσης. 

Επισήμανση και χαρακτηριστικά Χαρισματικών παιδιών. Γιατί η τυπική εκπαίδευση δε βοηθάει τα παιδιά να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους; Problem-based learning και Project-based learning για να μπορέσουμε να απευθυνθούμε σε τάξεις πολλαπλών ταχυτήτων, όπως αυτές του ελληνικού σχολείου. Ασύγχρονες Συναισθηματικές και Γνωστικές ανάγκες και τρόποι διαχείρισης. Διδακτικοί στόχοι, πλάνα μαθήματος και δραστηριότητες για διαφοροποιημένη μάθηση. Παραγωγή πρωτότυπου υλικού.

15 ώρες επιμόρφωσης 

Τα Χαρισματικά παιδιά σε μία τάξη πολλαπλών ταχυτήτων. 

Τι απαιτήσεις έχει μία τάξη πολλαπλών ταχυτήτων; Δημιουργικότητα, διαθεματικότητα, κριτική ικανότητα επιτυγχάνονται μέσα από Εμπλουτισμό της ύλης, Εμβάθυνση, διαβάθμιση Δυσκολίας και χρήση Τεχνολογίας. Πως η μη τυπική εκπαίδευση μπορεί να υποκαταστήσει την τυπική; Workshops έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να βγάζουν Διδακτικούς στόχους, πλάνα μαθήματος και δραστηριότητες για διαφοροποιημένη μάθηση. Παραγωγή πρωτότυπου υλικού απλών και διαθεματικών ασκήσεων. Δυνατότητα μικροδιδασκαλιών.

45 ώρες επιμόρφωσης 

Πολυεπίπεδη εκπαίδευση από το Α ως το Ω. 

Διαμόρφωση Αναλύτικού προγράμματος, Διδακτικοί στόχοι πολλαπλών επιπέδων, Πλάνα διαθεματικών γνωστικών αντικειμένων, Διδακτικό υλικό αυξημένων απαιτήσεων, Βιωματική, Εξερευνητική και Επαγωγική μάθηση, χρήση Πολυμεσικού υλικού στην εκπαίδευση. Δημιουργικότητα, διαθεματικότητα, κριτική ικανότητα  μέσα από Εμπλουτισμό της ύλης, Εμβάθυνση, διαβάθμιση Δυσκολίας και χρήση Τεχνολογίας. Κατάρτιση και Διαχείρηση ομάδας, coaching, διαχείρηση Project. Παρακολούθηση master classes και Μικροδιδασκαλίες.

Shadowing: 6 ώρες / εβδομάδα για 8 μήνες 


Μέθοδοι διδασκαλίας

Οι μέθοδοι διδασκαλίας που θα χρησιμοποιηθούν στον επιμορφωτικό σεμιναριακό κύκλο είναι οι ακόλουθες:

  • Διάλεξη – Παρουσίαση
  • Συζήτηση
  • Βιωματική εκπαίδευση
  • Case studies
  • Διαδραστική μάθηση
  • Brainstorming

 

Ας στοχεύσουμε στην ποιότητα όσων έχουν επιφορτιστεί με την εκπαίδευση του μέλλοντος.

Θέλεις και εσύ να πάρεις μέρος στα σεμινάρια; Κάνε εγγραφή στην παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου!

Leader Board

Σχολεία που έχουν επιμορφωθεί

Διαδραστικό Ευρωπαϊκό Σχολείο

9 εκπαιδευτικοί

Δεκέμβριος 2016

Saint Joseph Βόλου

7 εκπαιδευτικοί

Φεβρουάριος 2016

Εκπαιδευτήρια Γείτονα

37 εκπαιδευτικοί

Σεπτέμβριος 2015


Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών 

Νίκη Καμπίτσα

Αθήνα

Ιούνιος 2015

Ρωξάνθη Νίκου 

Βόλος

Δεκέμβριος 2016

Σπυριδούλα Τσουκαλά

Αθήνα

Μάρτιος 2016

Πολυξένη Φίλη

Αθήνα

Μάρτιος 2016

Ξανθίππη Μαγγίνα

Αθήνα

Μάρτιος 2016

Καρατζάνος Παναγιώτης

Αθήνα

Οκτώβριος 2015

Γιώργος Δράκος

Αθήνα

Οκτώβριος 2015

Εσθήρ Τζιβελοπούλου

Αθήνα

Οκτώβριος 2015

Μαγδαληνή Καραγκιόζογλου

Αθήνα

Οκτώβριος 2015

Κωνσταντίνος Πατσαρός

Αθήνα

Οκτώβριος 2015

Εύη Κατσαμπούρη

Αθήνα

Οκτώβριος 2015

Γεωργία Ρουμπέα

Αθήνα

Οκτώβριος 2015

Αγγελική Δαρλάση

Αθήνα

Οκτώβριος 2015

Έλενα Ράπτη

Αθήνα

Οκτώβριος 2015

Κέλλυ Λαγού 

Αθήνα

Δεκέμβριος 2016

Μαρκέλλα Ήλια 

Αθήνα

Δεκέμβριος 2016

Αναστασία Κασσιανού 

Αθήνα

Δεκέμβριος 2016

Άννα Γαρδέλη 

Αθήνα

Δεκέμβριος 2016

Μαριλένα Ζίγγα

Κύπρος

Δεκέμβριος 2016

Μέλανη Άνθιμου

Κύπρος

Δεκέμβριος 2016

Νίκη Πέτση

Βόλος

Οκτώβριος 2016

Αριστοτέλης Φώτος 

Βόλος

Οκτώβριος 2016

Νίκη Τσιουμπλέκα

Αθήνα

Σεπτέμβριος 2016

Καλλιόπη Τσίνα

Λευκάδα

Σεπτέμβριος 2016

Ίριδα Ρόκκου 

Λευκάδα

Σεπτέμβριος 2016

Δήμητρα Κουλούρα

Λευκάδα

Σεπτέμβριος 2016

Σπυριδουλα Βλαχου

Λευκάδα

Σεπτέμβριος 2016

Βασιλική Μπουραζά

Αθήνα

Σεπτέμβριος 2016

Δήμητρα Φουρλεμάδη 

Αθήνα

Οκτώβριος 2015

Μιχάλης Κατσίπης  

Αθήνα

Οκτώβριος 2015

Σοφία Δημοπούλου 

Αθήνα

Οκτώβριος 2015

Ίρμα Παπαδήμητρίου

Αθήνα

Οκτώβριος 2015


Θέλεις και εσύ να πάρεις μέρος στα σεμινάρια; Κάνε εγγραφή στην παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου!